הקשר בין משמעת להצלחה בשיווק שותפים

אוקיי, יצא לי כבר לקרוא לא מעט על שיווק שותפים, אני עדיין לא מומחה בתחום, אבל יכול להגיד שיש לי כבר ידע רחב יחסית, הרבה פעמים ראיתי דפוסים של אנשים שמחפשים את ה"דרך הקלה" ואומרים לעצמם, הופה אפשר להשקיע קצת ולהביא את מכה ככה בכיף. זאת דרך אמונה שנועדה לכישלון בטווח הארוך.

אני מאמין גדול באיכות והשקעה, שיווק שותפים זה לא דבר קל -זה גם לא קשה, זה מאתגר! :) הוא מרכיב המון יכולות בתוכו:

  • חקר שוק של נישות – נישה היא פשוט תחום של מוצר
  • חקר מילות מפתח
  • עיצוב אתרים ברמה בסיסית לפחות
  • יכולת קופירייטינג
  • יכולת נטוורקינג (כן, אני חושב שזה חלק חשוב)
  • יכולת מידול של אנשים שמצליחים בתחום, ושכלול המודל
  • פרסום במנועי חיפוש PPC
  • תחת :)

כן, זה מקצוע שחייב לדעת לשבת ולחקור מה עובד ומה לא, חייבים המון סבלנות, עקשנות ומשמעת כדי להישאר על הדרך, ולהמשיך בכיוון המטרה שקבעת לעצמך.

למה המון לא מצליחים בשיווק שותפים?

לפי דעתי זה קשור ל-3 גורמים מרכזים: תכנון, מיקוד ומשמעת ועקביות.

חוסר ידע הוא לא פקטור לפי דעתי, בעידן שלנו אפשר למעשה להגיע לכל מידע ולכל אדם שיכול לתת לך את המידע הזה בתוך זמן מאוד קצר.

תכנון

אם לא תדע לאן אתה רוצה להגיע, איך תדע איזה צעדים לקחת?

אתם חייבים, להציב לעצמכם תוצאות ברורות, שיקדמו אתכם לקראת החזון האולטימטיבי של החיים שלכם, איך הייתם חיים את החיים שלכם אם הם היו במצב מצוין של התפתחות ושמחה?

קחו את החזון הזה וצרו את המטרות של החיים שלכם.

שמעתי על אנשים שמעוניינים ליצור הכנסה משיווק שותפים, אבל לא ברור להם לגמרי מה הם רוצים שתוך שנה יקרה (אפילו חמש שנים ויותר) ואז הם נאבדים בדרך… תמיד עין אחת על הדרך, ועין שנייה על המטרה.

כשיש לכם מטרה רחוקה יותר אפשר "ללכת אחורה בזמן" ולראות איזה צעדים תעשה כדי לחצות את הגשר הפוך. ולא, אני לא מתכוון, שתקראו את הבלוג שלי מהסוף להתחלה P:.

אז אתם יכולים להציב מטרות לחצי שנה, רבעי שנה, חודש עד לשבוע הקרוב ואז לשבץ את הצעדים ה"קטנים" היומיים שלכם.

דימוי יפה שאהבתי הוא שאם אתם משנים את כיוון ההליכה שלכם בכל יום במעלה ממש בקטנה, כעבור כמה זמן אתם יכולים לשנות את החיים שלך ב180 מעלות!

מיקוד

ללא עין שבוחנת כל יום שעובר אם התקדמת לעבר מטרה, אתה יכול בקלות לאבד את הדרך, לעשות פעולות לא הכרחיות, לדוגמא הישאבות לבלוגים של אנשים אחרים ופשוט לקרוא בלי שום מטרה, אני מציע שאפילו אם קוראים בלוג של מישהו אחר, שיהיה לידכם, עט ונייר, או מסמך פתוח כדי שתוכלו לזכור את הנקודות המרכזיות של הכותב, אפילו אם תמצאו הארה אחת, זה שווה זהב!. אין לכם מושג כמה זה יכול לעזור בהמשך.

חוסר מיקוד זאת אחת הסיבות המרכזיות שלפי דעתי 90 אחוז (ככה אומרים) ממשווקי שותפים נכשלים, תדעו לדעת להתפזר אך ורק במידה הנכונה, ואז לאסוף את עצמכם ולהתמקד בדברים הכי חשובים, שנותנים את התוצאות הגדולות ביותר. תמיד תדעו לצאת מהרגע לתוך התמונה הכוללת ותתאמנו בלעשות זום אין אום אאוט מתוך הצעדים היומיים עד למטרות של החיים שלכם.

משמעת ועקביות

ללא המרכיב החזק הזה, שנרכש לאורך זמן, לא תצליחו, חד וחלק. כדי להיות יוצא מן הכלל בכל תחום אתה חייב להיות מסוגל להושיב את עצמך וללא תלות בגורמים חיצוניים להשקיע בעקביות לאורך זמן בתחום כדי ליצור התפתחות מתמדת.

אני מנחש שאנשים מתחילים להתלהב מאוד מהתחושה ובאמת רואים את הפוטנציאל שלו, אבל כעבור חודש חודשיים, הם מתחילים להישחק ולא מצליחים לשבת עם עצמם לאורך זמן על הפרוייקטים שלהם.

אני מציע פשוט תמיד לשאול את עצמכם למה אתם עושים את זה? למה אתה משקיעים בתחום הזה? ומשם יבוא המניע והמשמעת להתמיד ולהתמקד. ככל שהסיבה תהיה יותר משמעותית לכם ככה תהיה לכם הנעה חזקה יותר. תשובה כמו "אני רוצה להרוויח כסף", היא לא מספקת לפי דעתי! אנשים לא רוצים רק כסף, הם רוצים את מה שהכסף מעניק להם, את אורח חיים הזה, שמאפשר להם רווחה כלכלית, וזה עוד בכלליות, אני מעדיף כמה שיותר מפורט, לגבי מה שמניע אותי (ואתכם :) )

אז מה מניע אתכם?  ♫


2 תגובות על ”הקשר בין משמעת להצלחה בשיווק שותפים“

  • וובה כתב:

    אומן יקר,
    אני מאוד אוהב את הגישה שלך והדרך שבה אתה מסביר דברים, כמו כן אני רואה שהמון פה מבוסס (חלילה מועתק!) על העבודה של טוני רובינס.

    גם אני מאמין שלהצליח זה 80% למה? ו20% איך?

    אתה נשמע לי כמו בחור שיש מה לדבר עליו מבחינת החיים ומבחינה עסקית כמו כן אתה נראה כמו שותף אסטרטגי פוטנציאלי מאוד!

    אוהב,
    וובה

  • האמן החדש כתב:

    היי וובה, תודה על התגובה!

    בהחלט אני מושפע מאנטוני רובינס… המודל שלו גם יעבוד באינטרנט, תן ערך שאין לו תחרות – כי ערך = כסף שאנשים יהיו מוכנים לשלם.

    חייבים להמשיך לשאול את עצמך למה… אולי אני אכתוב על זה עכשיו פוסט :)

הוספת תגובה