מיקרו נישות ושאר ירקות

לא כתבתי כבר כמה ימים… לא נורא הגיע הזמן לבוא בפוסט חדש, המסע מתקדם ממש טוב, ואני כבר רואה התקדמות (למעשה עשיתי כבר את ה"דולר" הראשון שלי באינטרנט).

התחלתי לחקור כמה תחומים שמעניינים אותי ואני מעוניין להקים שם אתרים ולקדם אותם בקידום אתרים – SEO ופרסום במנועי חיפוש – PPC (גיליתי שאני כבר לא כזה מפחד מקידום אתרים, זה דווקא מרתק).

חשוב למשווק שותפים מתחיל להתקדם בתחום שהוא יכול לשלוט בו, גם בSEO וגם PPC, ככה הוא יכול לראות תוצאות וכסף תוך זמן קצר יחסית (חודש עד כמה חודשים) ולהמשיך להתקדם בסולם של ההצלחה.

לכן אני ממליץ להתמקד בתחום יחסית פחות תחרותי על ההתחלה כדי ללמוד את העקרונות החשובות, וליצור הכנסה יותר בקלות במקום ללכת ראש בראש עם מתחרים רציניים (לפחות בהתחלה)

התמקדו במיקרו נישות

נישה הוא תחום רחב שיכול לכלול בתוכו מגוון רחב של מוצרים, לדוגמא "אופנה", בנישה הענקית אופנה אפשר למצוא מגוון רחב של תחומים כמו: דוגמנות, איפור, עיצוב בגדים,אופנת בית וכו'

אנחנו רואים שבתוך הנישה אופנה יש תת-נישה של עיצוב בגדים, וזוהי גם נישה יחסית רחבה.

ההגדרה הראשונה של מיקרו נישה היא, נישה שכמות האתרים שמאונדקסים בגוגל עם גרשיים ("") היא קטנה מ30,000 אתרים, לדוגמא אם מחפשים "עיצוב בגדים" (בעברית) בגוגל, מקבלים אך ורק 13,700 דפים, ככה שאפשר להגיד שהנישה של "עיצוב בגדים" שכתוב בעברית היא מיקרו נישה. לעומת זאת, אם נחפש "clothing design" בגוגל נמצא, 382,000 דפים, שכבר מראה לנו בכלליות שיש יותר אתרים ובהרבה יותר קשה להתחרות בדירוג במקומות הראשונים בגוגל!

תת-נישה של "clothing design"  תהיה לדוגמא "unique clothing design", שיש לה רק 13000+ אתרים בגוגל. וזה תחום שאפשר לחושב על להתחיל לקדם שם מוצרים.

התחילו למצוא את המיקרו נישה שלכם, ולראות אם יש לכם תחרות. אם יש שאלות אני אשמח לענות.

מה שהצגתי הוא רק גורם אחד, ואני הולך כל פעם לטפטף עוד חומר בבלוג, ולהעשיר את הקוראים. ♫


הוספת תגובה